Skierowana do dorosłych konsumentów napojów alkoholowych – także do tych, którym wydaje się, że piją niewiele i rozsądnie - kampania "Sprawdź czy Twoje picie jest bezpieczne" nabiera tempa. 
Okazją do kolejnej odsłony tej akcji było uruchomienie plenerowej świetlicy środowiskowej Ośrodka Wspierania Rodziny. Rodzice, którzy przychodzą do tego miejsca dostają ulotki informacyjne, a także zapoznają się ze szczegółami kampanii. 
W ramach kampanii specjalny przekaz profilaktyczny został skierowany do młodzieży. Z myślą o tej grupie docelowej powstał strona internetowa www.niebotak.pl, która pokaże, że najbardziej bezpieczne dla osoby niepełnoletniej jest zachowanie abstynencji. 
Przypominamy, że kampania ta wystartowała w Radomsku 30 maja na I Radomszczańskim Pikniku Zdrowia. 
 
Warto zobaczyć:
Kampania "Zachowaj trzeźwy umysł" ruszyła w świetlicach środowiskowych w Radomsku